Математика у стрипу
Опис рада: Час је осмишљен тако да ученицима приближи наставно градиво из математике кроз стрип који ученици воле и који је близак њиховом искуству. Задаци у облику стрипа се разликују од задатака у уџбеницима и ученицима су много занимљивији. Такође, циљ овако осмишљеног часа јесте навикавање ученика на самостално учење помоћу рачунара, вршњачко учење, могућност приступања наставним садржајима и од куће, не само у школи. На овај начин ученици су активније учествовали у процесу изградње властитог знања и добили могућност да, на основу повратне информације, свој будући рад усмере на одређене наставне садржаје које су теже савладали. Дигитална учионица је обезбедила ученицима да индивидуално савладавају наставне садржаје, али и да уче на модернији начин, примерен времену у коме живе, као и њиховим склоностима и интересовањима.
Рад је освојио 3. награду на наставничком конкурсу "Дигитални час 3", школске 2012/2013. године. Како изгледају задаци у стрипу можете видети овде, а комплетан рад можете погледати и преузети овде.